elçin sangu sevgilisi yunus özdiken

Elçin Sangu sevgilisi kim, kiminle birlikte, kimi seviyor gibi sorular kendisinin Kiralık Aşk dizisinde Defne karakteri ile Türkiye’de oldukça çok tanınmaya başlması ile birlikte oldukça çok merak edilen konulardan birisi olmuştur. Ünlü güzelin aşk hayatı oldukça karışık gibi gözüksede aslında herşey oldukça nettir ki. Güzeller güzeli aktörün bir sevgilisi var mı ? Elbette ki var. Peki bu isim yani Elçin Sangu sevgilisi kimdir ? diye merak ediyorsanız o ismi sizlere açıklamadan evvel öncelikle kızıl saçlı güzelin aşk hayatından genel olarak biraz bahsedelim. Sizlerde takdir edersiniz ki kendisi henüz ekranlarımız karşısında bizlere göstermiş olduğu o harika başarılı oyunculuk performansı ile birlikte yeni yeni ünlü olmaya başladı. Kısa bir süre içerisinde hayran sayısında büyük bir artış yaşanması son zamanlarda kendisinin aşk hayatı hakkında büyük kaoslara neden oldu. Peki bu kaosun nedeni ne ? ve Elçin Sangu’nun sevgilisi var mı ya da erkek arkadaşının ismi ne şeklindeki sorular nasıl yanıt bulacak. Öncelikle ünlü güzelin sevgilisi tahmininizden çok daha öte bir şekilde ne yazık ki ünlü bir isim değildir. Ancak kendisi bir iş adamıdır. Adının fazla duyulmamış olması sizleri şaşırmasın çünkü kendisinin oyuncu sevgilisi olan birlikteliği ile beraber son zamanların favori isimlerinden biri olmuştur diyebiliriz.

Elçin Sangu Yeni Sevgilisi Kim ?

Elçin Sangu yeni sevgilisi her zaman magazin gündeminin bir numaralı merak edilen konularından olmuştur. Bu konuda sizleri aydınlacak olursa hemen belirmek isteriz ki kendisinin sevgilisinin adı Yunus Özdiken’dir. Çiftimizin ilişkisi bundan tam 5 yıl önce başlamıştır. Herkes Elçin Sangu ve Barış Arduç sevgili mi şeklinde sorular sorsa da aslına bakıldığı zaman ünlü güzelin aşık olduğu isim Yunus Özdiken’dir. İkili uzun süreden beri flört etmekte olup, yakın zamanda dünya evine girecekleri yönünde tahminlerde bulunulmaktadır. Elçin Sangu ve sevgilisi bir açıklmasında “evlenmek için acele etmiyoruz.” şeklindeki ifadeleri kullandıklarından dolayı, akılların bir evlilik planı yattığı düşüncesi belirmiştir. Bu nedenle evlilik süreçleri bir hayli uzun sürecek olsa da ikilinin kafasında bir evlilik planı elbette ki var. Elçin Sangu sevgilisi Yunus Özdiken ile geçtiğimiz günlerde bir özel bir davete katılırken görüntülenmişlerdir. Verdikleri samimi pozlar ile sevdiklerini mest eden çift, ne kadar güzel bir beraberlikleri olduğunuda böylece göstermişlerdir. Bunun yanı sıra ise Elçin Sangu’nun sevgilisi onu çok sevdiğini her fırsatta belirmeden geçemiyor. Ünlü güzel ise sevgilisi hakkında ” Ben zeki adamlardan hoşlanırım. Yunus oldukça zeki ve tamda benim istediğim kriterleri taşıyor şeklindeki ifadeleri kullanmıştır. İkilinin şu sıralar bir hayli aşk dolu zamanlar geçirdikleri söylesek herhalde oldukça doğru bir tespit ortaya çıkarmış olacağız. Eminiz ki ilerleyen zaman içerisinde kendileri de mutluluklarını evlilik ile taçlandıracaklardır. Elçin Sangu evlendi şeklindeki haberleri sizlere duyurmaktan büyük bir zevk alacağımızı da ayrıca bildirmek isteriz.

Elçin Sangu ve Barış Arduç Sevgili Mi ?

Elçin Sangu ve Barış Arduç aşk mı yaşıyor ? şeklindeki sorular her geçen gün dahada çok sorulmaktadır. Bu konuya netlik getirecek olursak ikili sadece set arkadaşıdır ve aralarında herhangi bir şekilde aşk söz konusu değildir. Birbirlerini arkadaş ve bir dost olarak oldukça çok sevmektedirler fakat sevgili gözüyle asla bakmamaktadırlar. Durum böyle olunca çiftin hayranları kendilerinin sevgili olması yönünde teşviklerde ve ricalarda bulunsalarda ne yazık ki kendilerinin kalbi başkaları için atmaktadır. Elçin Sangu sevgilisi Yunus Özdiken ile bir hayli mutludur. Barış Arduç ise sevgilisi Gupse Özay’la oldukça güzel bir flört dönemi yaşamaktadır. İlerleyen zaman kendileri hakkında ne gösterir bilinmez ancak bu konudaki en net bilgi budur. Son zamanlarda magazin gündeminde sürekli olarak sosyal medya araştırmaları yapan muhabirleri Arduç’un rol arkadaşı ile bir fotoğraf paylaştığını tespit etmişlerdir. Bu durum Elçin Sangu ve Barış Arduç yani Kiralık Aşk Ömer ve Defne gerçek hayatta sevgili mi sorularını akıllara getirmiştir. İkili arasında hiç bir şekilde aşk söz konusu değildir. Güzel oyuncumuzun yeni sevgilisi ile evlilik planladığı bir gerçektir. Bu nedenle bu tür soruların sorulması bile oyuncularımızı rahatsız ediyor olabilir. Elçin Sangu ve sevgilisine bir ömür boyu mutluluklar ve kariyerinde ise bol bol başarılar dileriz.

Benzer Sevgililer
246 Yorum Yazılmış
  1. Ömer abi ve defne abla sizi çok seviyorum.hiçbir dizi oyuncusu bu kadar yakışmıyor.bazen komik,bazen romantik,bazen de çok enteresansınız ama yine de tatlısınız.umarım gerçek hayatta da sizleri bu şekilde görebiliriz.eminim buna tüm kiralık aşk hayranlarrı bayılacaktır.cumayı yine iple çekiyorum…

  2. Barış abi ve elçin abla siz çok güzel bir çift olursunuz. çok yakisıyorsunuz birbirinize siz sevgili olunn

  3. Arkadaşlar doğru söylüyorsunuz gerçekten barış ile elçin abla yakışıyorlar seni çooookkkkk seviyorum elçin ablaa♡♡

  4. Elçin abla gupsenin yerine sen olsaydin keşke.Dizide Ömer Defneyi işden kovduğunda Defne aglamişdi ya vallahi bende agladim seni aglarkan degil gülerken görmek güzel bu gün cuma kiralik aşk var izlemek için sabirsizlikla bekliyorum

  5. ELÇİN ABLA VE BARIŞ ABİ BİRBİRİNİZE ÇOK YAKIŞIYORSUNUZ UMARIM GERÇEK HAYATINIZDA ‘ SEVGİLİSİNİZDİR SİZLERİ ÇOK SEVİYORM 🙂 <3

  6. ömer benden sana tavsiye elçini kaçırma hem elçinle çok yakışıyorsunuz umarım sevgili olursunuz bunu ben değil bütün hayranlarınız söylüyo

    • Bi güzel haber duymak istiyorum mesela: Evde oturuyorum televizyonda birden bariş arduç gupse özaydan ayriliyor deseler sonrasinda elçin sangu ile sevgili oluyor dese hayalim ben elçin ablayida bariş abiyide çok seviyorum

  7. baris abi gubseden ayrılabilirsin cunki kim hangi dizide sevgili rolunu oynuyorsa onlar öz sevgililerinden ayriliyo ve birlikte sevgili oluyorlar yaa siz cok yakisiyorsunuz ve mutlaka sevgili olun cokk yakisiyorsunuz opuyorum sizi cokk seviyorummm

    • Elçin sana daha çok yakışıyor zaten elçinin sevgilisi de yok siz daha iyi bir çift olursunuz elçin güzel tatlı ve hoş bir kız bence. Her cuma sizi izliyorum barışçım seni de çok seviyorum bütün kızlar gibi ben de sana tutuldum seninle elçin sangu ya ömür boyu mutluluklar

  8. Ya barış abi ve elçin abla sizi çooooook seviyom ben bence siz çok yakışıyonuz bence siz sevgili olun lütfen hayranlarınız ve ben çok mutlu olurum

  9. Bencede baris gupseden ayrilip elcinle sevgili olsun belkide olur boyle giderse. Ben gupsenin yerinde olsam cok kiskanirim

  10. Bütün yorumlar haklı, ben bunun üzerine ne derim biliyor musunuz Elçin ablamın doğum günü geçmiş kutlayamamışım bunlar sevgili olsa (aslında iyi olur bi yandan :D) neyse geçmiş doğum günün kutlu olsun Elçin ablam ❤

  11. Bence Elçin Sangu ve Barış Arduç sevgili olmalı. Ama tabii bu benim düşüncem. Eğer Barış Arduç gerçekten gupse özaya aşıksa yapacak bişey yoktur demektir.

  12. arkadaşlar çoook haklısınız bende onları çok yakıştırıyorum ELÇİN ve BARIŞ siz lütfen beraber olun

  13. “Herkez istediği hayatı yaşar kimse buna karışamaz evet Elçin ablamla burak abi çok guzeller ama dizide aşk yaşıyorlar diye gerçek hayatta yaşamak zorunda değiller”

  14. Bencede sevgili olmalilar cok yakisiyorlar. Biz destekliyelim onlar bilir napicaklarini. Karakterleri uyuyomudur sizce ? Bak destekledik yakistirdik serkan cayogluyla ozge gurel yani ayaz la oyku gercek hayattada sevgiliymis

  15. barış ve elçin çok yakışıyosunuz hepimiz biliyoruz ki elçinin sevgilsi yok ve barışda gupseyle fazla yakışmıyor elçin barış siz sevgili olun yaaaaa

  16. Ben bu kadar yakışan bir çift görmedim KESİNLİKLE!!! Gerçek hayatta sevgili olmalısınız…????????????????????????❤

  17. elcil abla sizin kadar guzel kiz oyuncu grmedim siz cooook guzelsiniz cook seviyorummmmm baris abiyle birbirinize cooookkkk yakisiyosunuz bence sevgili olun

  18. Dizi tarihinde bir özcan deniz ve nurgül yeşilcay birde defne ve ömer bence ilerde çıkar bunlar çok yakışıyorlar yaaaa mest oluyor insan izleyince

  19. Barış ne olur Elçin ile sevgili olun gupse de güzel kız ama sana yakışmıyor barış seni çok seviyorum aşkım benim

  20. Bence siz gercek hayata sevgili olun elçin ablayla baris abi gercek hayata cok iyi sevgili olurlar insallah gercek sevgili olursunuz ölene kadarda beraber yasarsiniz

  21. Ya çok yakışıyorsunuz bence siz evlenin aşk önemli ama güzelikte önemli barış ardıç canım size elçin sanguyla mutluluklar

    • elçin abla barış abi ıle sevgili olun birbirinize çok yakisiyorsunuz ikinizi çok seviyorum…………….I LoVE YoU………………… ELÇİN &BARIŞ

  22. bencede baris ve elcin cok yakisiyorsunuz sevgili olsaniz ne guzel olurdu hem baris gupse fazla yakismiyorlar he gercekten elcin sangunun sevgilisi kim

    • elçin abla barış abi ile çok. yaşıyorsunuz ikinizi cooooooooooooooooooooooooooook seviyorum I LOVE YOU :-):-):-):-):-):-)

  23. Elif abla keske baris abiyle gercek sevgili olsaydiniz. sen çooook güzelsin senin güzelliğinin hayraniyim seni cok seviyorum canim benim cok tatlisin.

  24. Bende isterim Elçin ablayla Barış abi birlikte olsun ama kader.Ama Barış abide Gupse ablayı seviyor.Hayaller Elçin Sangu gerçekler Gupse Özay

  25. Elçin. abla lütfen barış abiyle. sevgili olun. birbirinize Çooooooooooooooooooooooooooook. yaşıyorsunuz

  26. Elçin abla senle barış abi çok yakışıyorsunuz benim dünyada en istediğim dilekten 2. Olandır nolur ikiniz git gide bir birinize aşık olursunuz umarım

  27. Elçin abla senle barış abi çok yakışıyorsunuz benim dünyada en istediğim dilekten 2. Olandır nolur ikiniz git gide bir birinize aşık olursunuz umarım hem barış abi gupseden küçük ve Gupseyle fazla yakışmıyorlar gibi inşallah ikiniz sevgili olursunuz

  28. Sizi çok seviyorum ayrıcada barıs abiyle çok yakışıyorsunuz dizinize hayranım ileride basılı olacağınıza inanıyorum

  29. ELÇİN. abla hepimiz biliyoruzki. hayatına müdahale edemeyiz. sana bununla sevgili. ol. sununla sevgili. ol diyemeyiz. ama gerçekten. BARIŞ ve sen birbirinize çok yakisiyorsunuz………..

  30. Elçin sen çok güzeldin ömerde çok yakışıklı ee evlenin ne bekliyonuz ya kızlar ömerin telefon numarasını isteyen varmı?

  31. Ben azerbaycandan yaziyorum lutfen elçin ablayla bariş abi sevgili olsunlar artık. Sizi cok seviyoruz ve izliyoruz.

  32. elcin ve baris siz cok yarasiyosunuz bir birinize amma ne etmek olur kader kismet insalla sevgili olursunuz gupse senide cok seviyorum

  33. Elçin abla bence sen barış abi’ye daha çok yakisiyorsun Lütfen. sevgili olun. SENİ ÇOK SEVİYORUM Elçin Abla:::::::::::::::

  34. arkadaslar sakin olun panik yapmayin tamam simdi kiralik ask kurban bayramina ara verdi ya o yuzden boyle oldu bakin kiralik askin diger bolumlerinde defne omer arasinda cok ozel sahneler olduktan sonra ömer ve defne yani elçin ve barış belkide birbirilerinen etkilenebililer hem ayrica ote yandan bakin kiralik ask 2015 yeni dizi kiralik askin bolum bolumlerinde omer ve defne arasinda daha ne yakinlasma yada cok ozel sahneler olmadi biraz bi kac bolumler gecsin tamam mi

  35. Barış Elçin çok yakışıyorlar ya siz sevgili olsanız çok güzel olur harika olur.Birbirinize aşırı çok yakışıyorsuz Bu kadar yakışan çift ya supersiz sizləri çok seviyorum

  36. Elçin ve Ömer bence eğer ömer gubse yi seviyorsa ona mutluklar gubse abla yanlış anlama ama ömer abi ile elçin abla bir birine çok yakışıyor ÖMER abi KALBİNİN sesini dinle sizi seviyorum

  37. Yaaa elcin abla bir birinize cooook yakisiyosunuz barisla. lutfen sevgili olun. inan hayranlariniz da coook sevinir. ayri diyecek bisey yok arkadaslar demisler zaten♡♡

  38. Elçin abla gerçekten sen ve barış abiyi çok yakıştırıyorum lütfen Sevgili olun ikiniz birbirinize çok yakışıyorsunuz lütfen hiç bu kadar yakışan iki insanı bir arada görmemiştim lütfen Sevgili olun bunu ben değil bütün hayranlariniz söylüyor°°°°°

  39. Elçin Sangu sevgilisi harbiden ona çok yakışıyor. Elçin Abla sizi çok seviyoruz.Birbirinize çok yakışıyorsunuz. Elçin abla dünyada gördüğüm en güzel kızsın. Kiralık Aşk dizisinde de Barış Abiyle çok yakışıyorsunuz.

  40. Merhaba ben heyalim. Ben Azerbaycan’dan yazıyorum. Kiralık Aşk’ı izliyorum. Ben bu diziyi çok seviyorum. Ben ve benim kardeşlerim bu diziyi çok seviyoruz. Bu çok güzel dizi. Bende yukarda yazılanlara katılıyorum. Elçin Sangu sevgilisi bence de zeki olmalı.

  41. arkadaşlar kiralık aşk bir dizi ve bu oyuncuların başta elçin abla ve barış abi olmak üzere onların gerçek hayatta olan ilişkileri bizi ilgilendirmez bende kiralık aşk fenomeniyim ama bu kadarı da tuhaf oluyor yani

  42. dizide muhteşem elçin sangu ve sevgilisi inşallah mutlu olsunlar hep kızıl saçları ile elçin sangu çok güzel gözüküyor

  43. Elçin sangu öyle güzel ki insan bakmaya kıyamıyor. Seviyorum bu kızı ya. Sevgilisi ile mutlu olsun inşallah

  44. Elçin Sangu çok güzel ya. Sevgilisi ile hiç yakışmıyor. Barış Arduçla daha çok yakışıyorlar

  45. elçin sangu sen eger bu filmden çıksan hiç bir takipcin olmayacak. Sevgilinle çok yakışıyosun ama Barış Arduç la yakışmıyosun

  46. Tek istediğim Barış Arduç’la sevgili olman. Çünkü yeni sevgilinle evlenirsen hiç iyi olmaz bence

  47. Elçin abla sen bence Barış abiyle daha çok yakışıyorsun ama gönül işte. Sen Yunus abiyi seviyorsun. İnşaallah en kısa zamanda barış abiyle sevgili olursunuz.

  48. Ben diğer insanlar gibi düşünmüyorum ve her ikinizinde kalbinizin sesini dinleyin diyorum ve sizide çok seviyorum

  49. Elçin Sangunun hayranının ama böyle şey görmedim çünkü Elçin Sangu’nun sevgilisinin adını bilmiyordum adını tabletten öğrendim hatta yakışıklı Elçin Sangu’nun sevgilisini öğrenince çok oldum.

  50. Baris abi cok yakisiyonuz.Elcin abla ile sevgili olsaniz cok iyi olcak .siz iki elmanin yarisi gibisiniz .Cok ama cok yakisiyonuz.Bene SEVGILI olun.cok yakisiklisin Baris abi

  51. Elçin abla ve Barış abi sizi çok seviyorum.Bayramınızı ben sizin tarım filminin var.Ben sizi seviyorum ve sizi çok çok çok çok seviyorum Barış abiyle Elçin abla.?☺

  52. Lütfen onların aşk hayatlarına karışmayalım ama bende elçin abla barış abi nin birlikte olmasını isterim.

  53. barıs arducla bence sevgili olmanız lazım cunku ruh ikizi gibisiniz dizide bile ortaligi yakıp yıkıyorsunuz çok tatlısınız çooooook

  54. Elçin ablayı ben Barış Ardıça çok yakıştırıyorum onlar sevgili olmalı arkadaşım Serpil filmin hayranı oda çok seviyor onları bu haberi duyarsa yıkılır lütfen Yunus abiden ayrıl Barış Ardıça dön

  55. ya barış ve elçin siz bibirinize çok yakışıyorsunuz yaaaaa lütfen siz sevgli olun gupse hanımdan ayrıl sen elçin gibi kızı zoooor bulursun

  56. elçin ve barış love birbirinize çokkkkkkkkkkkkkkk yakışıyorsunuz elçin abla senin hayranınım keşke seni görebilsem

  57. elçin ve barış love birbirinize çokkkkkkkkkkkkkk yakışıyorsunuz elçin abla seni çok seviyooooorum keşke seni görebilsem

  58. elçin sangu sevgilisi ile çok yakışıyorlar ama barış arduç ile de çok yakışıyorlar bu dizi devam etsin en güzel dizi

  59. elçin sangu sen çok guzelsin barış arduçla çoook yakışıyorsun benden sana tavsiye yunus özdiken den ayrılmanı isterim bunu söylerken uzuluyorum ama sana gerçekleri söylemem lazım ki barış arduç ta sana karşı boş değil umarım tercihini doğru bir şekilde verirsin

  60. bence Elçin Sangu çok tatlı Barışla ççokkk yakışıyo keşke evlenseler onları birlikte görmek isteriz

  61. bence barış ardunç ve elçin sangu dahada çok yakışıyorlar seni çoooooooooook seviyorum keşke seni görebilsem

  62. Elçin Sangu ♥ Barış Arduç

    Not: Sizi çok seviyorum size çok hayranım en büyük hayalim sizi görmek ben ikinizi çok yakıştırıyorum bence sevgili olmalısınız sizi çok çok seviyorum…..♥♥♥

  63. Elçin♥Barış
    I love you

    Elçin and Barış

    Hayranınızım lütfen birlikte olun♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  64. çok sevdiğim güzel oyuncu canım ablam iyi ki varsın evet yine çok sevdiğim abim iyi ki varsın
    Elçin abla Barış abiyle çoook yakışıyorsunuz ama yunus abiyle de çook yakışıyorsunuz bu senin seçimin biz karışamayız ve ben seçimine saygı duyuyorum umarım çok mutlu olursunuz.

  65. ömer abi ve defne abla evet bu bir gerçek ki birbirinize çok yakışıyorsunuz. ama sadece rol arkadaşısınız. olsun bence siz kimseye bakmayın, gerçekten gönlünüzde olanı sevin. ve siz gerçek hayat da kiminle birlikteyseniz yine onlarla birlikte olmaya devam edin.aranızdaki yaş farklarıda hiç önemli değil . çünkü aşkta yaş farkıda olmaz .ama kimin kimi sevdiğinden daha ö nemli biri var ve siz bunu bilmiyorsunuz olsun şimdi öğreneceksiniz söylüyorum::::
    BEN SİZİ ÇOK SEVİYORUM BENİ UNUTMAYIN HAYATTA BA ŞA RI LAR :)):)::)

  66. ben elçin ve barışın olmasını istiyorum türkiye de herkes onların olmasını istiyor. inşallah sevgili olurlar keşke gupse den ayrılsa elçin sangu ile olsa dünyanın yüzü gülecek

  67. Offfffff yaaa kaski elçinlə baris sevgili olardilar, elçinle barış ayrı bi şey yaa vallahi cok ama cok yakisiyirlar elçinlə barış arduc inşallah ne vaxtsa gonulleri birleser

  68. Bende size katiliyorum ama sadece bir diziden ibaret hepsi evet yakiniyorlar ama saten yaktıkları için bir aynı dizide rol alıyorlar öyle yaparak onların hayatıni bozmayalim ayrıca gupse de hoş bir kz ama ömer ve devre bitenler sizi seviyorum

  69. valla arkadaşlar eyer bu dünyada sadece yakışıpta bir araya gelincekse hiç aşk olmasın daha iyi çünkü aşkta önemli olan kalplerin bir anda atması zaten onlarda siz sırf sevgili olun dediğiniz için sevgili olmazlar

  70. Ya arkadaşlar evt bende elçin sangu’yla barış arduç’u bende yakıştırıyorum bnde sevgili olmalarını istiyoum hata evlenmelerini bile istiyorum ama onların hayatı onların kararlı onların duyguları barış arduç gupse özay’ı elçin sangu yunus özdiken’i seviyor onların duymaları nı biz yönetemiyiz o yüden karışmayalım bence çünkü onlara baskı yapıldığı için dizi dışında yan yana bile gelmiyolar yok sevgilimi oldular yok şöylemi oldular karışmayın bırakın onlar karar versin kiminle sevgili olup olmıyacağına kiminle evlenip evlenmiyeceğine biz karışmayalım

  71. ben sizi
    cok begeniyorum.elcin&baris

    bence siz ikiniz birlikde olun sizi seviyorum
    lutfen bana cevap yazin lutfen lutfen

  72. Arkadaşlar elçin sangunun sevgilisi var zaten barış arduç gupse özaydan ayrılsa bile gerçek hayatta onla olamaz çünkü elçin sangu yunus özdikene aşık e tabi bende barış ve elçin sevgili olsun istiyorum bu mümkün olmaz zaten sizce onlar bu mesajı gördüklerinde üzülmezler mi

  73. bencede arkadasım sana katılıyorum ama benım de bır fıkrım var ben ce elcın ve barıs sevgılı dıyılde evlenmelıler

  74. elcın ablacım ve barıs abıcım ben ce sız bırbırınıze arkadas dıyılde hemen hemen ask olarak yakın lasın

  75. Elçin abla 29 yaşında ama makyej yapınca 35 yaşında görünuyor bence elçin abla sen çok makyej yapma sana tavsiyem ben seni çoooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum ben 12 yaşındayım senin için kendimi feda ederim senin için ölürüm seni çok seviyorum keşke ablam olsan buyunce 2 mesleğim olur inşallah birisi de oyunculuk yani hem tapukadasra olmak hem de oyuncu olmak istiyorum inşallah seninle dizi ceviririz sevgilinle iyi mutlluluklar?????❤?

  76. Bariş arduc veeee gupse özay çok yakışıyor ve elçin sanguda zaten 5555 yıldır birlikte olduğu sevgilisine yakişior
    Arkadaşlar hep dizide kim kimle sevgili olsa ona yakiştiriosunuz ama siz onlarin gerçek hayatlarini görmüyorsunuz sadece dizi,film karakteri olarak grüyorsunuz o yüzden boş boş bu buna yakisio deyip durmayiniz

  77. Elçin seni. Çook. Seviyorum. Barış la sizi. Çok. Yakıştırıyoruz inşallah. Bir gün. Olursunuz ikinizi çok seviyorum

  78. Bencede elcin ve baris birbirlerine yakisiyorlar lutfen siz birlikde cikin sizi cooooooooooooooooook seviyorum

  79. keşke erçin sangu ile barış ardunç çıksa birbirine çok ama çok yakışıyorlar tek flimde olmaz gerçek hayattada çıksınlar nolur benim hatrım için bir baş başa bir yemek yesin gerisi gelir

  80. Elçin hanım bence siz Barış Arduç ile beraber olmalısınız.
    Barış bey bence siz gupse özay ile değil ELÇİN SANGU ile beraber olmalısınız…

  81. Elçin sangu ve barış ardunç coooooook yakisiyorlar ben sizi cok begeniyorum gercek hayatta sevgili olmanizi isterim

Bu Kişiye Bir Yorum Yazın